Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Wat is jouw vaders beroep?"

Vertaling:What is your father's profession?

3 jaar gelden

6 opmerkingen


BasSchuurman

Job betekent in het algemeen werk en profession meer beroep

2 jaar gelden

NanettevanKessel

ik denk dat job baan betekent en profession beroep dus de betekenis zou in dat geval net anders zíjn

2 jaar gelden

Aurora478188

Waarom de 's achter father?

2 jaar gelden

nandaatje

Bij de vorige was het what is your fathers job en nu profession bij de vorige rekende die hem fout

3 jaar gelden

Safae745274

Job betekent werk en geen beroep snap je!??

2 jaar gelden

marissavdw

Kan je ook niet het woord "occupation" hier gebruiken voor beroep?

1 jaar gelden