"The victim"

Переклад:Ця жертва

March 28, 2015

5 коментарів


1324549a

жертва

March 28, 2015

Milkho

Схоже, ви новачок. Перегляньте цей пост - https://www.duolingo.com/comment/4913595
Особливу увагу зверніть на розділ, присвячений артиклю "the".

March 28, 2015

1324549a

так, новачок. Дякую, прочитав. Але не знайшов пояснення до свого випадку. Коли я перекладав "The citizen" на "громадянин" і інші, то мені не вибило помилки що потрібно ще добавити "Цей", а ось тут вибило. Вибачте, якщо не розумію.

March 28, 2015

Milkho

Можливо модератори ще не відредагували деякі речення. Читайте пояснення та примітки, присвячені означеному артиклю, щоб не помилитися.

March 29, 2015

DnvA3

"ця постраждала" також є правильною відповіддю

November 1, 2017
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.