1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "We see each other tomorrow."

"We see each other tomorrow."

Переклад:Ми побачимо одне одного завтра.

March 28, 2015

26 коментарів


Tiler_sever

Переклад не вірний, адже "побачимо" - майбутній час


Milkho

Український переклад вірний, адже мова йде про завтра, тобто про майбутнє.
Англійське речення теж вірне, тому що англійці можуть іноді говорити про майбутній час в теперішньому, додавши відповідну обставину часу.


pia-nina

Milkho, розкажіть, будь ласка, про це докладніше! Я ТОЧНО знаю, що англійські речення, коли Present Continuous вживається із "tomorrow": напр., I am reading the text tomorrow, можливі, коли мова йде про точні плани. Вони перекладаються майбутнім часом: "Я читатиму цей текст завтра". Але Present Simple + tomorrow не бачила... Дякую за відповідь!


Milkho

Докладніше вже нікуди. Окрім решти, Present Simple використовується для позначення запланованих подій, що мають відбутися майбутньому. В такому випадку ми вживаємо в реченні відповідну обставину часу. Це не складно зрозуміти та запам'ятати, бо в українській мові ми також часто говоримо про майбутній час у теперішньому.

The party starts on Monday. – Вечірка розпочинається в понеділок.

The train leaves tonight. – Потяг відходить сьогодні ввечері.


VeK2206

Ви своїм прикладом не показали схожість з майбутнім часом: The party starts on Monday — Вечірка розпочИНАЄТЬСЯ в понеділок (це ваш приклад) і The party will start on Monday — Вечірка розпочНЕТЬСЯ. А в завданні не вистачає will і, будь ласка, не вводьте в оману людей, що вивчають мову, прикриваючи помилки тим, що це правильно.


pia-nina

Дякую за відповідь!


lyova88

тобто, якщо вказано, що "tomorrow", то "will" можна не писати


Yuriksat

Чому це "побачимося" не правильно ???


Milkho

Правильно, але по формі трохи далеко від оригіналу. Там ж працює не штучний мозок, всі варіанти передбачити складно.


Vovkabmw

ми побачимо одна одну завтра чому не правильно???????


Oksana154601

Чому відповідь: "ми побачимо один одного завтра" - неправильна? Я вважаю так теж правильно!


Yablunka

а чому впевнені, що не одна одну? Все ж середній рід коректніше!!


6nwP5

З якого дива середній рід стосується людини? Можете навести приклади такого застосування?


Yablunka

Та скільки завгодно: ми любимо одне одного і т.д. Зрештою, вживайте жіночий рід, як я і написала, оскільки людина - це жіночий рід! :) Вже ж ніяк не чоловічий!!


6nwP5

Дякую, зрозумів. Дійсно, коли з контексту не можна визначити рід чи йдеться про чоловіка і жінку одночасно, використання середнього роду доречніше.


Q0s92

"Ми побачимо одна одну завтра" так само вірно, як і "один одного" і "одне одного". Чи ні?


OiDH19

О.К. Можливо у розмовному ва ріанті так воно і є.Але в нашому варіанті треба зробити правильний переклад.?


Olly_1052

Це і є одним з правильних перекладів. Будь ласка, почитайте граматику української мови
https://www.kyivdictionary.com/uk/grammar/uk/diieslovo/diisnyi/teperishnii/
-->уживання теперішнього часу-->позначення майбутніх подій


Ollga_-_Olesya

Чомусь не зараховує варіант "ми побачимо одна одну завтра". Або ж я все-таки помиляюся. А от з варіантом "ми побачимось завтра" не помилилась )


WitShelomkov

Чому не правильно (Завтра ми побачимо один одного) бо мені 9 і я не розумію


OiDH19

побачомо-це в майбутньому часі,а в англійській версії цього не має.


Olly_1052

Ви, мабуть, не звертали уваги, але й українською ми дуже часто говоримо про події, які майже гарантовано стануться в найближчому майбутньому, у теперішньому часі. Наприклад: цей потяг прибуває за годину, завтра у мене закінчується відпустка...


Lionick222

Ми побачимо один одного завтра -чому це не є правильний варіант?


r1OK11

Чому побачимо одна одну не вірно? Невже дві жінки будуть казати побачимо один одного завтра?!


r1OK11

Чому побачимо одна одну не вірна відповідь?! Ви вважаєте, що дві жінки повинні казати побачимо один одного завтра?!!!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.