"I cook."

Traducere:Eu gătesc.

March 28, 2015

22 de comentarii


Llaavviinniiaaa

Sunt bune ambele forme sa stii. Deoarece "Gatesc", in romana, se foloseste pentru persoana intai, singular (eu)

April 26, 2015

PaulBucure

La propoziția "gatesc" e subiect ascuns

May 21, 2015

CristianJe5797

Sau subiect cu sub-inteles!

July 17, 2015

Alexia761200

I cook. Eu gasesc.

November 30, 2015

Adelina507898

Corect.

August 5, 2018

Adelina507898

Da

August 4, 2018

VladGhinea1

Doamneee e verbul prezent simplu... nu e prezent continuu

August 24, 2016

MariaCowar4

I cook

August 16, 2017

Adelina507898

Corect

August 5, 2018

Irene572306

I cook =eu gătesc

September 1, 2017

Adelina507898

Da.

August 5, 2018

Alessia925883

Eu gătesc

November 22, 2017

Jprogresul

Regula asta cu subiectul ascuns am observat ca o accepta doar la traduceri fara niciun cuvant dat pentru al alege(ca si aici).

December 13, 2015

ardelean5

I cook simplu deoarece e p s de aceea nu se pune s la eu tu noi voi deci candtiva

October 7, 2015

AnaVarsami

Nu ar trebui sa spuna "I cooking"? E verb la prezent!

November 14, 2015

antonio2225

Cooking din cate stiu in seamna gatind

January 10, 2016

geo323984

I am cooking

January 30, 2016

Adelina507898

Ce?????????

August 5, 2018

Adelina507898

Nu.Ar fi o aiureală

August 4, 2018

Inga602263

Eu prefatesc

February 14, 2019

dene081

OMG NU MERGE EU AM TASTAT EU GATESC SI SCRIA CA E GRESIT. SCRIA EL GATESTE

February 26, 2019

DenisaMili4

Este foarte simplu de făcut

April 4, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.