1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Хлопці п'ють воду."

"Хлопці п'ють воду."

Переклад:Boys drink water.

March 28, 2015

16 коментарів


Yarik110

Чому артиклі не вживаються!?


DimaIlenkov

Вважаю за доцільне додати варіант відповіді "A boys are drinking water". Якщо помиляюсь, буду дуже вдячний за виправлення.


Fb8U1

Справді, Ви помилково використали неозначений артикль "A" з іменником у множині (boys). Про вживання артиклів почитайте тут: http://easy-english.com.ua/english-articles/ Час Present Continuous використано правильно. Boys are drinking water має бути у базі. Ваша відповідь не була прийнята саме із-за зайвого артикля.

Заглядайте у цей простий сайт, там знайдете відповідь на більшість запитань.


DimaIlenkov

Дякую, вночі встиг змінити свою думку, в користь того, що там було необхідно артикль The, наскільки розумію, його можна використовувати в данному випадку замість нульового ("The boys are drinking water")?


Fb8U1

Дуолінго пропонує артикль the перекладати Цей, Ця, Це, Ці, хоч у реальному тексті артикль зазвичай не перекладається. Такий прийом привчає нас до аналізу на наявність артикля. Якщо можна перед іменником в укр реченні вставити один із перечислених вище займенників, то в англійському можна впевнено ставити the або відповідний вказівний займенник. У цій вправі речення без контексту, тому я не бачу підстав для означеного артикля, якщо розробники не вказали "Ці хлопці..." (в Дуолінго прийнято таким чином підказувати про наявність означеного артикля).

Похвально, що Ви хочете зрозуміти тему артиклів, непросту для слов'ян, у чиїх мовах немає такої граматичної категорії. Пропоную почитати два невеликі тексти з цікавими коментарями. Це посібник Драгункіна, стор. 134-136. http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf


DimaIlenkov

Дуже дякую, неймовірно корисне посилання :)


OlgaKo05

чому boys drink a water, тобто маленька буква у першому слові - це помилка?


[заблокований користувач]

    Перед water артикль не ставиться.


vika992139

    Помилка "а" у реченнях ми її не вживаємо, особливо у множині


Fb8U1

    "Чому drink, а не drinks?" Ще раз почитайте про випадки додавання закінчення S. Ви переплутали: до іменників S додається у множині, а до дієслів - у третій особі однини часу Present Simple.


Nata168273

    Томущо boys записаео з буквою s аколи ставеться загальгне запитання з частинками do або dous в нашому випадку dous тодіми поставими букву s до слова drink тому, що в загальному запипанні завжди до присудка додається буква s...!!!


z15Y4

    Чому потрбно добавляти закінчення ing до drink.Поясніть будь ласка


Fb8U1

    Мабуть, Ви маєте на увазі реченя Boys are drinking water (чіткіше ставте запитання, тоді Вам відповідатимуть). Закінчення ing додається до дієслова у часах групи Continuous. Почитайте Тривалий час: http://easy-english.com.ua/english-grammar/ Та і інші часи вивчайте, бо в кожному реченні використовується якийсь час. Успіхів!


Anya704268

    Чому тут немає слова drinks, адже при вживанні третьої третьої особи однини необхідні закінчення -s(-es)


Fb8U1

    Правило Ви цитуєте правильно, але Хлопці - це третя особа множини, а не однини.


Fb8U1

    Закінчення S в англійській додається у трьох випадках.

    Дієслова - у 3 особі однини (він, вона, воно). The boy drinkS water.

    Іменники - для утворення множини; The boyS drink water.

    • для позначення власника чогось. У цьому випадку 'S пишеться через апостроф. The boy'S ball. М'яч цього хлопця. Зверніть увагу, що предмету, яким володіють, не потрібен артикль (ball).

    Докладніше про це в посібнику Драгункіна стор 31-34 http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
    Розпочати