"We show them our shoes."

Překlad:My jim ukazujeme své boty.

March 28, 2015

7 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


DaliborSta

Myslom ze My jim ukazují naše boty. Je totez nebo ne?


DaliborSta

Sorry, už tam vidim překlep.


ValaCZE

Jestli jste napsal my jim ukazují naše boty tak máte chybu ve slovese.


Alishka.H

Může v češtině znamenat i "Ukážeme jim své boty" s významem blízkého budoucího času...


kacenka9

Tady zadny naznak blizkeho budouciho casu neni. Ani v jednom z jazyku. Prekvapive, pokud tomu tak je v jednom, byva to pravda i ve druhem. Vetsinou to byva u sloves vyjardujicich nejaky pohyb.


1Lady

My jim předvádíme své boty?


ladavala

předvádět "present"

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.