1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Are the red scissors yours?"

"Are the red scissors yours?"

Çeviri:Kırmızı makaslar senin mi?

March 29, 2015

13 Yorum


cocheerful

"Are" mı, "İs" mi? Özne kırmızı makas ise "is" olmalı gibi geliyor bana.


Emma-lee93

Ozne "kirmizi makasLAR ama, cogul oldugundan "are" kullanmamiz gerekir :) Bir de konuyla alakasiz ama scissors ing'de cogul olarak kullanilir hep ama turkce'de hem makas hem makaslar anlamina gelebilir


cocheerful

Yorumlama sırasında atladığım konu oydu sonradan kendi kendimi cevapladım, yinede cevap için teşekkürler (: Hadi makas iki ayrı parçadan oluşuyor o nedenle scissors, gözlüğü de anlarım ayakkabıyı da ama pantolon benim acayibime gitmiştir hep (:


saidnursi

Your kullansak ne olurdu


sumiyy

your senin. yours ise seninki sana ait olan anlaminda.

your su cumledeki gibi kullanilir: senin kalemin nerede

yours ise seninki nerede.

yours ismin yerini tutar. isim kullanilmaz


serenayayay

Senin kırmızı makasların mı demekte oluyor. Hata var.


sumiyy

hayir. oyle olsa" your red scissors" olurdu. yours- mine (yani seninki benimki) kelimelerinden sonra isim kullanilmaz.


Colpak

Kırmızı makaslar sizinkiler mi? Kabul edilmedi :S


Sametztrk

Kirmizi makaslar senin mi yazdim yanlis dedi o_O


Emma-lee93

Kabul ediyor olması lazım aslında...


Nisa1183

Yours: Senin, sizin, seninki


ozcngrkn

Makaslar degilde makas yazdım kabul etti,

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.