Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Are the red scissors yours?"

Çeviri:Kırmızı makaslar senin mi?

3 yıl önce

13 Yorum


cocheerful

"Are" mı, "İs" mi? Özne kırmızı makas ise "is" olmalı gibi geliyor bana.

3 yıl önce

Emma-lee93

Ozne "kirmizi makasLAR ama, cogul oldugundan "are" kullanmamiz gerekir :) Bir de konuyla alakasiz ama scissors ing'de cogul olarak kullanilir hep ama turkce'de hem makas hem makaslar anlamina gelebilir

3 yıl önce

cocheerful

Yorumlama sırasında atladığım konu oydu sonradan kendi kendimi cevapladım, yinede cevap için teşekkürler (: Hadi makas iki ayrı parçadan oluşuyor o nedenle scissors, gözlüğü de anlarım ayakkabıyı da ama pantolon benim acayibime gitmiştir hep (:

3 yıl önce

saidnursi

Your kullansak ne olurdu

3 yıl önce

sumiyy

your senin. yours ise seninki sana ait olan anlaminda.

your su cumledeki gibi kullanilir: senin kalemin nerede

yours ise seninki nerede.

yours ismin yerini tutar. isim kullanilmaz

3 yıl önce

serenayayay

Senin kırmızı makasların mı demekte oluyor. Hata var.

3 yıl önce

sumiyy

hayir. oyle olsa" your red scissors" olurdu. yours- mine (yani seninki benimki) kelimelerinden sonra isim kullanilmaz.

3 yıl önce

Colpak

Kırmızı makaslar sizinkiler mi? Kabul edilmedi :S

3 yıl önce

Emma-lee93

Eklendi

3 yıl önce

Sametztrk

Kirmizi makaslar senin mi yazdim yanlis dedi o_O

2 yıl önce

Emma-lee93

Kabul ediyor olması lazım aslında...

2 yıl önce

Nisa1183

Yours: Senin, sizin, seninki

2 yıl önce

ozcngrkn

Makaslar degilde makas yazdım kabul etti,

1 yıl önce