1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The women eat."

"The women eat."

Переклад:Ці жінки їдять.

March 29, 2015

14 коментарів


LiandraVencen

чи є якась різниця між звучанням жінки та жінка? ніяк не второпаю! Чи тут треба було опиратися на дієслово?


XBrS8

Woman-одна жінка,Women-декілька жінок)


SergioRuido

Так, форма дієслова тут буде кращим порадником.


Volodymyr___

я так розумію, що якщо є означений артикль, то не може бути множина. Тому - за визначенням таки - ЖІНКА а не ЖІНКИ


IgorLalak

Woman - жінка, women - жінки.


DayanaCat

Чому ЖІНКИ а не ЖІНКА??


Scout317

Зауважте: Woman - жінка, womEn - жінки.


DenysOnisc

Весь час не можу запамьятати, допоможіть!


y7rT2

Я говорю все правильно а воно мені мікрофон вимикає і говорить що я неправильно сказала


crQA4

жінка woman, а жінки women


aboY890743

Справа в тому, що чується eats, ось я і обрала однину woman ((((


aboY890743

Знову чується закінчення з S((((

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.