1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The women eat."

"The women eat."

Переклад:Ці жінки їдять.

March 29, 2015

18 коментарів


LiandraVencen

чи є якась різниця між звучанням жінки та жінка? ніяк не второпаю! Чи тут треба було опиратися на дієслово?


SergioRuido

Так, форма дієслова тут буде кращим порадником.


Volodymyr___

я так розумію, що якщо є означений артикль, то не може бути множина. Тому - за визначенням таки - ЖІНКА а не ЖІНКИ


deniko
Mod
Plus

Означений артикль the може використовуватися як із множиною, так і з одниною, тому, на жаль, це не порадник. От неозначений артикль a/an міг би бути порадником, бо він з множиною не використовується

The woman eats - Жінка їсть

The women eat - Жінки їдять

Якщо цікавить вимова woman/woman (питання вище), то можна послухати в реченнях.

Речення з аудіо зі словом woman (жінка)

Речення з аудіо зі словом women (жінки)

Щоб послухати аудіо, клікайте по значку з динаміком поруч із реченням.


IgorLalak

Woman - жінка, women - жінки.


DayanaCat

Чому ЖІНКИ а не ЖІНКА??


Scout317

Зауважте: Woman - жінка, womEn - жінки.


aboY890743

Справа в тому, що чується eats, ось я і обрала однину woman ((((


aboY890743

Знову чується закінчення з S((((


DenysOnisc

Весь час не можу запамьятати, допоможіть!


crQA4

жінка woman, а жінки women


nfkdj

Там не - woman, а - women чому?


NAzZzAR2

Woman-жінка Women-жінки Без s )


4jrB5

В швидкому звучанні звучить eat,а в повільному eats?!


2qDi3

Вимовляєть чітко eats, а не eat. Як тут не заплутатися!(


Gv448

Мені чується що тут в кінці говорять закінчення "с". Але відповідь каже інше. Бо якщо є закінчення то це буде "жінка", а якщо не має то "дінки"


Cqzs9

Знову і знову - дебільна вимова при кривляннях

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.