1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "На даний момент ми хочемо зр…

"На даний момент ми хочемо зробити інше визначення."

Переклад:At this point we want to make another definition.

March 29, 2015

6 коментарів


OlenaSheikina

at the moment we want to make different definition чому не можна так сказати?


SergioRuido

Відсутній артикль (a different definition)


Fb8U1

Another definition - без артикля. Чи тут у слові another уже присутній артикль an?


Nordry

Слова "other/another" служать для визначення (конкретизації) слова, так само як і артиклі, тому у Вашому прикладі артикль вже непотрібен.


Dmy_S

Зауважте, у вашого Драгункіна в "гениальном столбике" №3 на с.14 цих займенників нема )


Jugn3v

Все одно не прийняв))

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати