1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я пропоную їй сніданок."

"Я пропоную їй сніданок."

Переклад:I offer her breakfast.

March 29, 2015

7 коментарів


[заблокований користувач]

    А чому тут без артикля?


Zonuk

    Her заміняє артикль.


stog2006

    Тоді повинно буть не "їй", а "її". Пропоную їй сніданок - offer her a (the) breakfast. Поопоную її сніданок - offer her. Мабуть якось так.


ProstoYurko

    Як тоді перекласти "Я пропоную її сніданок." ? "I offer hers breakfast" ?


SergioRuido

    Так ніколи не скажуть, щоб уникнути плутанини.. Обовязково буде "кому пропоную" чи інший додаток..


duolingo_mila

    Propose чому не можна?


Yuri257892

    Її сніданок. А кому пропоную - не зрозуміло.

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.