"У мене немає практики."

Переклад:I do not have practice.

3 роки тому

5 коментарів


dimonches2000
dimonches2000

чи може існувати варіант перекладу англійською i have no practice? дякую заздалегідь

3 роки тому

SergioRuido

Так. І ще I do not have any practice. Всі ці варіанте вже присутні. Просто I do not have practice було вихідним реченням і в оберненій вправі цей переклад мусить йти основним.

3 роки тому

xK7X2

Я не знаю скорчення анлійською. Пишу I do not have practice. Чому не вірно?

2 роки тому

OksanaEng

чому practice без артикля? множина?

2 роки тому

Val454519

"чому practice без артикля? множина?" - томущо незлічувальний іменник. ІМХО

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.