"Drive slowly."

Překlad:Jeď pomalu.

před 3 roky

9 komentářů


Haluz1

To neznamená :,,řid/jeď pomaleji"? To -ly tam neznamená pomaleji? Nebo když pridam koncovku -er, tak z toho bude pomaleji? Jsem ted z roho trochu zmateny. Ta veta by snad mohla znit i : ,,Drive slow". Podle me Dekuji za vysvetleni. Hodne by mi to pomohlo

před 1 rokem

Filomena.Prvni

"Slow" = pomalý (přídavné jméno), "slowly" = pomalu (příslovce). Stupňování přídavných jmen naleznete kupříkladu zde: https://www.helpforenglish.cz/article/2006080103-stupnovani-pridavnych-jmen-v-anglictine Slow - slower - slowest = pomalý - pomalejší - nejpomalejší. Dle mého názoru "Jeď pomalu!" či "Jeď pomaleji." se řekne stejně: "Drive slowly."

před 7 měsíci

turinko

Preco nie Jezdi?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze tam tato varianta chyběla.

před 3 roky

TomFox9

Drive znamena řídit ne jet. Navic v na bidce nad d chybi háček je tam jen Jed no a to česky znamena úplně něco jiného. ..

před 3 roky

Nemesis_NaR

Ustrašená anglická matka řekne svému osmnáctiletému synovi: "Drive slowly." Česká matka mu pravděpodbně řekne "Jeď pomalu." Může mu sice říct "Řiď pomalu," ale asi se shodneme, že to zní méně pravděpodobně. Toliko k tvé první větě.

K tvé druhé větě - co znamená v nabídce? Máš na mysli to, co se ti ukáže, když najedeš na slovo? Tam vidím řídit a jet, tedy dvě slovesa v infinitivu, což je naprosto v pořádku.

před 3 roky

TomFox9

Driving licence pak znamená jezdící list, a ne řidičský průkaz...., Ta druhá věc - tam je chyba v tom, že v nabídce je slovo Jed ne Jeď (prostě tam chybí háček)

před 3 roky

Nemesis_NaR

Ale já nevím v jaké nabídce - mě to při najetí na "drive" "Jed" neukazuje...

A vidím, že ohledně "jet" se neshodneme, každopádně trvám na tom, že v této větě je použito zcela správně. Řídit by však uznané být samozřejmě taky mělo.

před 3 roky

Karolna692908

Také se mi při výběru slov, když mám poskládat dohromady větu, objevuje ,, Jed" .

před 7 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.