"The girls had already eaten."

Çeviri:Kızlar çoktan yemişlerdi.

March 29, 2015

12 Yorum


mert.aktas

Kızlar zaten yemişler olması gerekmez mi?

March 29, 2015

bilgekaganylmz

Kızlar zaten yemişler"di" kabul ediliyo

April 24, 2017

AhmetAkgne

"Eaten" hiç anlaşılmıyor.

March 29, 2018

Abdurrahma560613

iın diyor sanki di mi

January 8, 2019

SiriusBlack99

Bu geçmiş zamanın hikayesi mi oluyor?

July 4, 2016

tinernaz

Kızlar çoktan yedi??

April 11, 2015

BateySonmez

Aynı cevabı versim ben de

September 18, 2015

AoQueen

Kizlad coktan aksam yemegini yemisti yazdim fakat kabul etmesi guzel oyunnnnn

July 8, 2016

mia101686

akşam yemeği diye bişey geçmiyor "yemek" eylemi geçiyor sadece

January 16, 2018

iitenbilen

Mana: meaning

Subliminal ile is basinda duo

October 30, 2016

Yelda93

Did ve had arasındaki fark nedir ? Had mişli cümlelerde mi kullanılıyor ??

November 25, 2018

Abdurrahma560613

eaten telaffuzda bi sıkıntı var mı "iın" gibi bir şey diyor iitın değil mi doğrusu

January 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.