"Dad!"

Překlad:Táto!

March 30, 2015

12 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


HynekVycho

Není jasné jestli jde o oslovení nebo o zvolání. Například malé dítě vidí otce a ukáže a zvolá Táta!


nueby

Dík, přidáno.


RadekKreif

Napsal jsem Otče! bohužel neuznáno.


Nemesis_NaR

A bude neuznáno i nadále, protože kurz rozlišuje mezi formálním oslovením "otec" = "father" a neformálním "dad" = "táta, taťka." Stejně tak pro matku či děkuji vs dík. Opět i viz připnutý příspěvek https://www.duolingo.com/comment/7117296


Nassaret

Píšou se před "Dad" a "mom" neurčité členy? Není mi jasné, zda jsou to počitatelná, či nepočitatelná podstatná jména. Děkuji


jgstcd

Kdyz rodice oslovujete, ne. Kdyz o svych pisete nebo mluvite take ne, ale podle kontextu mozna byste pridal privlastneni.


MartinKrivan

Tati! Neuznáno... Ale nevím proč.?


JanTakac

Proč system neuznra Otec, ale Táta je v pořádku?


HynekVycho

Viz odpověď @Nemesis_NaR ..., protože kurz rozlišuje mezi formálním oslovením "otec" = "father" a neformálním "dad" = "táta, taťka." Stejně tak pro matku či děkuji vs dík.


Luk25793

Otče! (Co je na tom špatně????)


AlmaMESTLO1

Další slovo, které je stejně slyšet "that" a "dad"! Ála

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.