Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Dad!"

Překlad:Táto!

0
před 3 roky

15 komentářů


HynekVycho

Není jasné jestli jde o oslovení nebo o zvolání. Například malé dítě vidí otce a ukáže a zvolá Táta!

1
Odpovědětpřed 3 roky

nueby
nueby
Mod

Dík, přidáno.

1
Odpovědětpřed 3 roky

RadekKreif
RadekKreif

Napsal jsem Otče! bohužel neuznáno.

0
Odpovědětpřed 3 roky

Nemesis_NaR

A bude neuznáno i nadále, protože kurz rozlišuje mezi formálním oslovením "otec" = "father" a neformálním "dad" = "táta, taťka." Stejně tak pro matku či děkuji vs dík. Opět i viz připnutý příspěvek https://www.duolingo.com/comment/7117296

1
Odpovědět1před 3 roky

Nassaret

Píšou se před "Dad" a "mom" neurčité členy? Není mi jasné, zda jsou to počitatelná, či nepočitatelná podstatná jména. Děkuji

0
Odpovědětpřed 2 roky

jgstcd
jgstcd

Kdyz rodice oslovujete, ne. Kdyz o svych pisete nebo mluvite take ne, ale podle kontextu mozna byste pridal privlastneni.

0
Odpovědětpřed 2 roky

Terisek8

.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Terisek8

....

0
Odpovědětpřed 1 rokem

MartinKrivan

Tati! Neuznáno... Ale nevím proč.?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

MilanRybar

Proč ne otec?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

JanTakac

Proč system neuznra Otec, ale Táta je v pořádku?

0
Odpovědětpřed 8 měsíci

HynekVycho

Viz odpověď @Nemesis_NaR ..., protože kurz rozlišuje mezi formálním oslovením "otec" = "father" a neformálním "dad" = "táta, taťka." Stejně tak pro matku či děkuji vs dík.

0
Odpovědětpřed 8 měsíci

JarmilaHlo1

Otec mi nevyšel

0
Odpovědětpřed 7 měsíci

Martin822212

"Otče"?

0
Odpovědětpřed 6 měsíci

Vojtaenk

Proč tam nemůže být otec?

0
Odpovědětpřed 4 měsíci