"Ben yemek pişirmeyi ve yemeyi severim."

Çeviri:I like cooking and eating.

3 yıl önce

12 Yorum


EnginEkici

"I like cooking and eating" doğru.. Ancak, daha uzun bir çeviri de olsa "I like cooking and I like eating" yanlış mı?

2 yıl önce

RojhatCan

sizin dediğiniz ''Ben yemek pişirmeyi severim ve ben yemeyi severim ''

2 yıl önce

murty6

Sonuna meal ekledim direk yanlis dedi:) tamam eklememe gerek olmadigi dogru ama ekleyincede yanlismi yani

2 yıl önce

pecmurde

" I like cooking and eating food" kabul edildi?

2 yıl önce

hasanenesturan

likes neden olmuyor

3 yıl önce

LadyNurington

I like

You like

She/He/It likes

We like

You (plural) like

They like

3 yıl önce

hasanenesturan

teşekkürler yorum için

3 yıl önce

LadyNurington

Bir şey değil. :)

3 yıl önce

bilgekaganylmz

İki şey :D

1 yıl önce

gunerkls

"I like to cook and eat" aynı anlama gelir mi. Kafam karıştı biraz :S

3 yıl önce

enes1406

nesne ekleyince yanlis oluyor. yemek kelimesi var ama

2 yıl önce

gatmer
gatmer

yemeyi seviyorum diyor yemeği değil. yani nesne anlamında kullanılmamış

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.