1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ця молодь їсть у цьому саду."

"Ця молодь їсть у цьому саду."

Переклад:The youth eat in the garden.

March 30, 2015

17 коментарів


Olenka_di

З яких пір парк став садом?


vas_pro

не врубався а парк тут при чому????


SergiyMarc

Відтоді, як дуби плодоносити почали...або вони там жолудями ласували


BlackAgronomist

Я зрозумів чому. Хоч вони і не праві, але вони використали, це як іменник (синонім), це типу за правилами, але брудна гра :)


gtc2015

Позначте усі правильні переклади
Ця молодь їсть у цьому саду.

Правильні відповіді:
These youth eat in this garden.
These youth eat in the park.

Поясніть, будь ласка: хіба "сад" - це "park"?


IgorDanyliuk

А чому невірно "The youth eats in the garden?". Якби множина, то мабуть було б "The youths...".


Milkho

Молодь - уже збірне поняття, тому намагатися утворювати множину від нього не варто.


MisterUH

Якщо не множина, то молодь - третя відміна, однина. Тому eats. Чи не так?


Milkho

В англійській - множина. В українській - однина.


Nazariy708361

Саме слово незлічуване.


GillesPlou

"The youth" is a collective term for many young people, but it is singular, therefore, "The youth eats".


gtc2015
  1. (uncountable, used in plural form) Young persons, collectively.
    Synonyms: adolescents, kids, teenagers, teens, young people, youngsters

https://en.wiktionary.org/wiki/youth


bob736951

the youth eats in this garden - чому це помилка?


x.iraaaa.x

У підказках написано this youth, ввожу, каже неправильно, правильно the youth. Виправте!


GYeB3

Тільки що, молодь перекладали як "youngsters"...


LoraLymar

Eat out таке не підходить?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.