Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"You are bilingual."

Překlad:Ty jsi bilingvní.

před 3 roky

12 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


hatakejane

do teď jsem slovo bilingvní neslyšela :D koukám že se tu naučím oba jazyky najednou :D

před 2 roky

VerenK

Hezké komentáře. A teď mi prozraďte, kdo z diskutujících slyšel někdy v češtině slovo biligvní, nebo "dvojjazyčný" ve vztahu k člověku (např. můj otec je dvojjazyčný)... Jako velké plus ale beru možnost "mluvíš/mluví dvěma jazyky, i když to není totéž. A nakonec musím Duolingo pochválit - vždycky jsem měla problémy s angličtinou, ale tohle mě moc baví a je velká naděje, že se s vámi konečně něco opravdu naučím. Děkuji :).

před 2 roky

PetrDrbek

Ty jsi dvojjazyčný. Podle mě teda

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Vítejte v kurzu. Návrhy je nejlepší hlásit knoflíkem:

comment/7117296

před 3 roky

Otroson

Proč nelze použít "ty seš biligvní"? Mimochodem "bilingvní" - kdo takové slovou používá proboha? Teda kromě portálu duolingo... Co to je vůbec za větu "ty jsi dvojjazyčný"? Není náhodou dulolingo ten samý význam?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

'ty seš'?? Toto spojeni neuznavame v zadne vete bez ohledu na to, co po te hruze nasleduje.

Bilingvni je osoba, ktera hovori dvema jazyky na urovni rodileho mluvciho. Vetsinou tedy nekdo narozeny rodicum, kteri maji jiny rodny jazyk.

před 3 roky

hanula6666

Je mi 53 a v životě jsem to slovo neslyšela a určitě ho ani nepoužiji! Jinak jsem Duolingem nadšená.

před 2 roky

paweru
paweru

Jen bych možná poopravil "rodičům, kteří mají rozdílný rodný jazyk" - přijde mi to významově přesnější, pokud tedy správně rozumím, co tím bylo myšleno

před 2 roky

JanBeu

Hmm ani mevim co bilingvni znamena v cestine. Mozna pridat poznamku jestli v komentarich je pravdivi viznam slova

před 3 roky

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Slovo bilingvní existuje. Zjednodušeně by se dalo říct, že je to počeštěná verze slova pocházejícího z latiny, kde "bi" znamená dva a "lingua" znamená jazyk.

Abyste pochopil, jaký význam má slovo bilingvní, stačilo si přečíst příspěvek od kacenka9: "Bilingvni je osoba, ktera hovori dvema jazyky na urovni rodileho mluvciho. Vetsinou tedy nekdo narozeny rodicum, kteri maji jiny rodny jazyk."

před 3 roky

Anetka469185

Co to je bilingvní?

před 2 roky