"He has a place in parliament."

Vertaling:Hij heeft een plaats in het parlement.

3 jaar gelden

4 opmerkingen


TijlVdP
TijlVdP

hij zetelt in het parlement

1 jaar gelden

hedi76
hedi76

And what about: Hij heeft een zit in het parlement?

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

No, as a noun zit refers to the way of sitting.

1 jaar gelden

hedi76
hedi76

Thanks, I understand. It should have been "zetel" instead of "zit".

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.