Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"She writes it down."

Tłumaczenie:Ona to zapisuje.

3 lata temu

6 komentarzy


meltemi12

czy to idiom?

3 lata temu

Tomek_KRK

to tak zwany czasownik frazowy (phrasal verb) można by powiedzieć 'idiomatyczny' Idiom to już cały zwrot, ale idea ta sama :) dosłownie nie da się przetłumaczyć

2 lata temu

LestatPL

notuje jest źle?

1 rok temu

buskes76

bo "notować" to "note" - choć sens w wielu (acz nie wszystkich) znaczeniach ten sam

1 rok temu

Olivia505104

Ona to notuje?

1 rok temu

Julia611741

Ona to notuje-powinno być dobrze!

1 rok temu