Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ми говоримо, тому що ми знаємо."

Переклад:We speak because we know.

0
3 роки тому

7 коментарів


Xalava

say замість speak тут не можна вжити ?

1
Відповісти3 роки тому

SergioRuido

"Туманне" речення. Можна, теоретично.. SAY - казати, промовляти. Вживається або з додатком (say a word, say something) або у непрямій мові (He said that he loved her)

We are saying this because we know - звучало б краще.

1
Відповісти3 роки тому

galinagebrjan

say - казати, speak - говорити

1
Відповісти13 роки тому

Nazar_Ipatiev

We speaking because we know - помилка!?

1
Відповісти2 роки тому

Kanarka

we speaking - так не може бути, пропущено are. we are speaking because we know мало би прийняти без помилки

2
Відповісти2 роки тому

Nazar_Ipatiev

дякую

1
Відповісти2 роки тому

yrslv.podol

якось тут дивно я написав все правильно и каже помилка

1
Відповісти1 рік тому