"O, kitabını açıkladı."

Çeviri:He explained his book.

3 yıl önce

5 Yorum


HalilIbrah68150

She explained his book dedim herifler kabul etmedi. Kepazelik

8 ay önce

HarunYasar1

Bu cümlede "describe" neden kullanamayız?

3 yıl önce

Viforvendetta

Biraz farklılıkları var ama böyle tek bir cümleden bu farklılık tam çıkmadığı için eklenebilir
raporlarsanız.

3 yıl önce

CihanKurtoglu

İts book neden olmadi, kendi kitabi anlaminda degil mi zaten???

2 yıl önce

EcemSar2

She yerine neden he kullanıyoruz??? She olamaz mı??? Mesela; "She explained her book.", olamaz mı???

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.