Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O, kitabını açıkladı."

Çeviri:He explained his book.

3 yıl önce

5 Yorum


HarunYasar1

Bu cümlede "describe" neden kullanamayız?

3 yıl önce

Viforvendetta

Biraz farklılıkları var ama böyle tek bir cümleden bu farklılık tam çıkmadığı için eklenebilir
raporlarsanız.

3 yıl önce

CihanKurtoglu

İts book neden olmadi, kendi kitabi anlaminda degil mi zaten???

2 yıl önce

EcemSar2

She yerine neden he kullanıyoruz??? She olamaz mı??? Mesela; "She explained her book.", olamaz mı???

2 yıl önce

HalilIbrah68150

She explained his book dedim herifler kabul etmedi. Kepazelik

4 ay önce