"Am I a girl?"

Переклад:Я дівчина?

March 30, 2015

7 коментарів
Це обговорення закрито.


HQns

Чи я дівчинка?


sTxj12

Чому Am I a ??? А не I am a???


AB4M6

Коли ми просто говоримо про себе то буде I am
a girl а коли запитуємо когось то Am i a girl.


3uBB

Ви питальних реченнях дієслово має стояти на початку (максимум на 2му місці). Тут на першому. "am" це варіант дієслова "to be" в першій формі (для займенника "я"). Тому спочатку має бути "am"


XrqU709950

Того шо правило


HYZA939265

Дівчина, дівчинка, дівча, дівчатко - англійською не однаково a girl? Чи дуолінго погано знає українську мову?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.