1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They have never cooked crab."

"They have never cooked crab."

Çeviri:Onlar hiç yengeç pişirmediler.

March 31, 2015

6 Yorum


mikaildaglar

Onlar hiç bir zaman yengeç pişirmedi. Cevabını neden kabul etmediğini açıklayacak biri var mıdır?


asdzxvasd

hiç bir değil hiçbir olması gerekiyor ama bildiğim kadarıyla bir tane hata varsa doğru kabul ediyor. başka bir yerde hata olmadığına emin misiniz ?


mikaildaglar

Aynen yazdığım gibi... Hatırladığım kadarıyla rapor etmiştim. Umarım düzeltilir.


FbSamed

Burada have nin kullanilmasinin amaci ne ?


blue.elis

Have kullanılıyor çünkü bu bir kalıp. Have'den sonra da fiilin 3.hali geliyor (present perfect tense)...
[ I,you,we,they --> have+V3 ]…
[ he,she,it --> has+V3 ]


sudeyrk

Never= asla demek değil mi asla yazdığımda kabul etmedi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.