1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She would have been there."

"She would have been there."

Překlad:Ona by tam bývala byla.

March 31, 2015

7 komentářů


tata2420

Ona by tam byla bývala.


milasko

Byla by bývala tam je totéž jako Bývala by byla tam. Dokonce první (neuznaná) verze je asi běžnější.


nueby

Velice rád vidím, že někdo prochází anglickým minulým kondicionálem jinak než českými zkratkami typu "byla by tam". S vaším návrhem souhlasím a přidal jsem ho.

Gratuluju k dokončení stromu. Asi už víte, že chybějící překlady stačí hlásit knoflíkem. Jestli budete dál v klidu procvičovat lekce, hlašte nám chyby pokud možno tak. Jestli zvolíte cvičení proti stopkám (za jednorázových 10 lingotů), zauvažujte o instalaci tampermonkey userscriptu na pozastavení stopek mezi otázkami, abyste mohl hlásit nebo diskutovat i v tom případě.


LpsAwi3p

Tohle cvičení mě pořád mate, proto se zeptám. Jestli to dobře chápu, jedná se o 3. osobu, předpřítomný čas. Za normálních okolností (bez would) by věta zněla "She has been there". Protože po "would" následuje infinitiv bez "to", zůstává i 3. osoba předpřít. času s "have", nikoliv "has". Jinak si to nedovedu vysvětlit. Je to tak nebo jinak?


kacenka9

Podminky jsou zmatecne. Vy jste si tam pridelal problem s tim predpritomnym casem. Ony se ty podminky jen tvori podobne. Tak si zkuste od predpritomneho casu oprostit a koukat na to jen jako na podminkovou vetu.

Jinak podminka nepodminka, v podstate prvni sloveso na sebe bere v AJ tu osobu (coz je znatelne jen ve 3. os. c. jednotneho). Takze zde WOULD a to se ve 3. os. nemeni. Je tomu tak v otazce a jinych slozeninach, akorat v otazce je DOES, tady nemenne WOULD


Patrik909515

"Ona by tam byla bývala" může být. Hodně lidí na tomhle krachne.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.