A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They will fall off the sofa."

Fordítás:Le fognak esni a kanapéról.

3 éve

7 hozzászólás


BarnabasFa

Off helyett lehet down?

1 éve

Dawminator

A fotel szòt nem fogadja el.. Lol

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Valószínűleg azért, mert a sofa nem fotelt jelent.

3 éve

Bogoj
Bogoj

le fognak zuhanni a kanapéról... de nem fogadja el :-(

3 éve

LaszloneKa

Szószerint így fordítottam és hibás válasznak jelölte.

1 éve

OlahViktor2003

Mi ez a mondat? :D

5 hónapja

KrauszMrta

Én most "heverőnek" fordítottam a "sofa"-t, nem fogadta el, de felajánlotta a "divány" szót helyette, mint jó fordítási lehetőséget. Jelentettem. Kérek, jó megítélést!

2 hete

Kapcsolódó fórumok