Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Οι καλλιτέχνες δουλεύουν το πρωί."

Μετάφραση:The artists work in the morning.

πριν από 3 χρόνια

4 σχόλια


eyaggelia0

ποτε χρειαζεται να μπει το αρθρο και ποτε οχι?

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Το οριστικό άρθρο the μπαίνει όταν αναφερόμαστε για κάτι συγκεκριμένο, ενώ όταν αναφερόμαστε γενικά και αόριστα, δεν χρειάζεται άρθρο. Π.χ. σε αυτήν την περίπτωση, εφόσον λέει "the artists" αναφέρεται σε κάποια συγκεκριμένη ομάδα καλλιτεχνών, ενώ αν έλεγε σκέτο "Artists work in the morning" θα εννοούσε ότι γενικά όλοι οι καλλιτέχνες δουλεύουν το πρωί.
Βέβαια από την ελληνική πρόταση δεν μπορεί να γίνει αυτός ο διαχωρισμός, επειδή σε κάθε περίπτωση χρησιμοποιούμε άρθρα. Άρα θα πρέπει να δέχεται και το "Artists work in the morning" και μόλις το πρόσθεσα. Σε ευχαριστώ για την επισήμανση!!

πριν από 3 χρόνια

ZoranMudronja
ZoranMudronja

if they can work in the morning they are not artists :-D

πριν από 2 χρόνια

ZoranMudronja
ZoranMudronja

or to put it better: εαν μπορούν να δουλεύουν το πρωί, δεν ειναε καλλιτέχνες :-)

πριν από 2 χρόνια