1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We had tried to find you."

"We had tried to find you."

Fordítás:Próbáltunk megtalálni téged előtte.

April 1, 2015

18 hozzászólás


Fapados

Próbáltunk előtte megtalálni téged. Miért rossz??


Abenhakan

Teljesen jó.


luciusmalfoy

"Probaltunk megtalalni." Elfogadta. Most akkor sem itt sem a tobbinel sem kell ez a elotte mielott stb?


cskon

A téged helyett a titeket nem jelentheti a you?


JuditPlum

Azt írtam, hogy "előtte megpróbáltunk megtalálni téged", el is fogadta, de szerinte helyesen: előtte megpróbáltunk megtalálnitéged", így egyben:D


barnak01

Még mindig tartja magát mint jó megoldás "megtalálnitéged" így egyben. Jelentem, hiszen mint veterán duolingosnak ez a dolgom. :-)


Petiatti

"mi korábban próbáltunk megtalálni téged" választ elfogadta, de azzal a kitétellel, hogy a "megtalálnitéged" így, egybe írandó. Szerintem nem helyes.


gotaTemesv

Szerintem felesleges a téged,anélkül is ugyanazt jelenti!


LszlUgrai

Szorendcserével még mindig nem fogadja el, legalább tizszer jelentettem már.


Kinga48

'Előtte megpróbáltunk téged megtalálni' miért nem jó?


Murphys8

Négy "hibás" válaszom után fogadta csak el. Persze mind jelentettem, hiszen jók voltak... hátha...


LszlUgrai

Most megint vagy ötször...


cskon

Előtte próbáltunk téged megtalálni. Nem fogadta el, helyette ezt ajánlotta: Mi próbáltunk téged megtalálni.


asvanyi

A program szerint helyes megoldás a következő: "Azelőtt megpróbáltunk megtalálnitéged." Igen, így, a "megtalálnitéged" egyben. Szerinte ui. az én megoldásomban "egy szóközzel több van a kelleténél". Sajnos nem tudtam bejelenteni a hibát, mert nem volt megfelelő lehetőség rá.


Katalin5246

"megtalálnitéged" nem egybe írandó!


Mongol45

magyarul helyesen van írva: megtalálni téged ... Külön kell írni!


12annarovo12

még mindig egybe írva követeli a " megtalálni téged", röhej, javítani kellene már!!!!


Revand

Változatlanul egybeírja! Nem nagy dolog, de olyan nehéz kijavítani?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.