A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We had tried to find you."

Fordítás:Próbáltunk megtalálni téged előtte.

3 éve

17 hozzászólás


Fapados

Próbáltunk előtte megtalálni téged. Miért rossz??

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Teljesen jó.

3 éve

cskon

A téged helyett a titeket nem jelentheti a you?

1 éve

JuditPlum

Azt írtam, hogy "előtte megpróbáltunk megtalálni téged", el is fogadta, de szerinte helyesen: előtte megpróbáltunk megtalálnitéged", így egyben:D

1 éve

barnak01
barnak01

Még mindig tartja magát mint jó megoldás "megtalálnitéged" így egyben. Jelentem, hiszen mint veterán duolingosnak ez a dolgom. :-)

10 hónapja

Petiatti

"mi korábban próbáltunk megtalálni téged" választ elfogadta, de azzal a kitétellel, hogy a "megtalálnitéged" így, egybe írandó. Szerintem nem helyes.

7 hónapja

gotaTemesv

Szerintem felesleges a téged,anélkül is ugyanazt jelenti!

2 éve

LszlUgrai

Szorendcserével még mindig nem fogadja el, legalább tizszer jelentettem már.

2 éve

Kinga48
Kinga48

'Előtte megpróbáltunk téged megtalálni' miért nem jó?

2 éve

Murphys8

Négy "hibás" válaszom után fogadta csak el. Persze mind jelentettem, hiszen jók voltak... hátha...

1 éve

LszlUgrai

Most megint vagy ötször...

1 éve

cskon

Előtte próbáltunk téged megtalálni. Nem fogadta el, helyette ezt ajánlotta: Mi próbáltunk téged megtalálni.

1 éve

asvanyi

A program szerint helyes megoldás a következő: "Azelőtt megpróbáltunk megtalálnitéged." Igen, így, a "megtalálnitéged" egyben. Szerinte ui. az én megoldásomban "egy szóközzel több van a kelleténél". Sajnos nem tudtam bejelenteni a hibát, mert nem volt megfelelő lehetőség rá.

9 hónapja

Katalin5246

"megtalálnitéged" nem egybe írandó!

9 hónapja

Mongol45

magyarul helyesen van írva: megtalálni téged ... Külön kell írni!

7 hónapja

12annarovo12

még mindig egybe írva követeli a " megtalálni téged", röhej, javítani kellene már!!!!

3 hónapja

Revand

Változatlanul egybeírja! Nem nagy dolog, de olyan nehéz kijavítani?

1 hónapja