"They will pay for the book."

Vertaling:Zij zullen voor het boek betalen.

April 1, 2015

6 opmerkingen


gdwntr

uit zijn context genomen, en aangezien de uitspraak het verschil onmogelijk maakt, is het gissen naar sommige woorden. Dit is bijzonder jammer!

April 1, 2015

Simius

Hoi Gerard, als je vindt dat sommige vertalingen onterecht fout worden gerekend, gebruik dan alsjeblieft de "Meld een probleem" knop! Dan kunnen we er iets aan doen.

April 2, 2015

gdwntr

Heb ik gedaan met "grappenmaker" als antwoord en dat is niet ernstig! Ik reageer niet voor het plezier. De audio is tevens bijzonder slecht. "the" bvb. wordt "tha" uitgesproken en uit "boax" moet ik "books" of "box" verstaan. Uit het context is dat niet uit te maken. Een taal leren is nooit gemakkelijk maar men moet het niet extra en nutteloos moeilijk maken. Dat is wat ik denk! Alvast bedank voor uw reaktie.

April 3, 2015

Simius

Er wordt hier niets "nutteloos moeilijk gemaakt". Alle goedgekeurde vertalingen moeten één voor één door vrijwilligers (zoals ik) met de hand worden ingevoerd. Als er sommige vertalingen ontbreken, dan is dat doordat die over het hoofd zijn gezien, niet om onze leerlingen te pesten. Voor het verbeteren van de cursus zijn we afhankelijk van gebruikers die ontbrekende vertalingen melden. Als u het daar niet mee eens bent, kunt misschien beter een commercieel product zoeken om talen mee te leren.

Aan de kwaliteit van de computerstem kunnen wij (als vrijwilligers) helaas niets doen.

April 3, 2015

gdwntr

Dank u voor uw reactie. Commercieel producten zijn niet per se beter! Ik ben zelf vrijwilliger en met respect voor wat u doet, het is geen reden om minderwaardige product te leveren. Mijn opmerkingen zijn niet afbrekend bedoeld, in tegendeel! Als de audio kwaliteit niet kan verbeterd worden, dan zal ik maar onbegrijpelijke zinnen overslaan. Als het kan helpen, zal ik bij ontbrekende vertalingen zelf voorstellen opzoeken en overmaken. Met dank voor uw begrip!

April 3, 2015

gdwntr

Doe ik maar het helpt niet en ik krijg als reactie "grappenmaker"! Niet leuk want ik wil enkel helpen om fouten te verwijderen. Het is niet aanmoedigend om fouten te moeten leren!

April 13, 2015
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.