1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "We eat by the water."

"We eat by the water."

Переклад:Ми їмо біля води.

April 1, 2015

16 коментарів


Viktor_Humeniuk

By and near в чому різниця?


Georgepetlukh

"BY і NEAR мають майже однакове значення (біля, коло), проте прийменник by використовується, коли щось знаходиться у безпосередній близькості, а near, коли щось знаходиться відносно недалеко." Читайте примітки до уроків і не виникне подібних запитань :)


MisterUH

На андроїді відсутні примітки, добре що хоч коментарі є.


vadrom1992

підскажіть будь-ласка, а тут завжди потрібно ставити артикль the? навіть якщо мається на увазі вода взагалі а не конкретна водойма?


deniko
Mod

Тут мається на увазі, що вони їдять біля річки, озера, океану - чогось такого. І співбесідник знає, про що саме мова. Це просто як шаблон, над цією фразою англійською не задумуються - by the water можна просто запам'ятати як вираз (якщо мова йде про те, що я написав вище).


Denis406541

Ми їмо поблизу води. Мусить підходити як варіант!


olesyalevchun

Взагалі-то водойма це там де тече вода, а вода можа бути будь-де "ми снідали біля води..." "...яка тільки що бриніла джерелом а зараз дає нам прохолоду"... Розумієш?


architectrissa

чому не правильний переклад - "поблизу"?


pf3u4

"Ми їмо поблизу води"- ні?


6nwP5

Чому тут не треба перекладати артикль 'the'?


ZhQT17

Введіть те, що почуєте: "уві і бай ду вотер". Як звуком "і" можна визначити, що це "eat", а "ду" - "the"?


_vika_moon_light

Чим довше ти будеш вчити англійську і чим частіше будеш стикатися з англійською усною мовою , тим краще ти будеш розуміти про що йдеться. Я наприклад з першого прослуховування зрозуміла все.


NickUnik

"ми їмо біля води" - відповідь не вірна... Цікаво почути пояснення.


FK9g9

Так саме мені вибило :(

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.