Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"We eat by the water."

Переклад:Ми їмо біля води.

3 роки тому

9 коментарів


Viktor_Humeniuk

By and near в чому різниця?

3 роки тому

Georgepetlukh

"BY і NEAR мають майже однакове значення (біля, коло), проте прийменник by використовується, коли щось знаходиться у безпосередній близькості, а near, коли щось знаходиться відносно недалеко." Читайте примітки до уроків і не виникне подібних запитань :)

3 роки тому

MisterUH

На андроїді відсутні примітки, добре що хоч коментарі є.

3 роки тому

vadrom1992

підскажіть будь-ласка, а тут завжди потрібно ставити артикль the? навіть якщо мається на увазі вода взагалі а не конкретна водойма?

2 роки тому

olesyalevchun

Взагалі-то водойма це там де тече вода, а вода можа бути будь-де "ми снідали біля води..." "...яка тільки що бриніла джерелом а зараз дає нам прохолоду"... Розумієш?

3 роки тому

pf3u4

"Ми їмо поблизу води"- ні?

2 місяці тому

6nwP5
6nwP5

Чому тут не треба перекладати артикль 'the'?

1 місяць тому

architectrissa

чому не правильний переклад - "поблизу"?

1 рік тому

Denis406541

Ми їмо поблизу води. Мусить підходити як варіант!

1 день тому