"He should not have done that."

Çeviri:O onu yapmamalıydı.

3 yıl önce

6 Yorum


rana.merca

Burda have niye kullanildi?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

should'un geçmiş zaman halindeki kullanımı böyle

  • I should do that: onu yapmalıyım
  • I should have done that: Onu yapmalıydım
3 yıl önce

merifti

O bunu yapmamaliydi cumlesini neden saymiyor?

1 yıl önce

SerhatReis61

That yerine this kullanılmış olsaydı dediğin gibi "bunu" diyebilirdik.

1 yıl önce

snnkrdmn

That= o, şu This= bu

6 ay önce

SenerG

Shouldn't u ekler misiniz? kabul etmedi. tşkler

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.