1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він знаходить роботу."

"Він знаходить роботу."

Переклад:He finds a job.

April 1, 2015

12 коментарів


kostya07

Чому не можна сказати "he finds a work"?


w_akula

Я теж думаю, що цей варіант можна вважати правильним. Він має інший контекст, але вписується в рамки поставленого завдання


Nordry

1) "job" і "work" не є 100% синонімами.

2) "work", навідміну від "job", є поняттям незчислюваним і перед ним не може ставитись артикль "а".

3) у Вашому варіанті він, скоріше, знайшов чим зайнятись (якусь справу, завдання тощо), а не роботу як місце праці.


kostya07

Він знайшов собі роботу, тобто він знайшов чим зайнатися, поняття роботи в українській мові не завжди працевлаштування :)


Nordry

Та я ж не бороню всім бажаючим знаходити "work" замість "job". :) Тільки ж тут величезне значення має артикль. Я за те, щоб його вживати правильно, незважаючи на те, який варіант "роботи" в українському варіанті хтось собі знаходить :)


kostya07

Моє речення є неправельним work як імменник є незлічуваним і тому She found work with an engineering firm

Це взяте з http://www.ldoceonline.com/dictionary/work_2

Тепере мало б бути якось так he finds some work.


ser-ts

Не розумію: he finds a work - неправильно, he finds job - теж неправильно. Чому???


kostya07

he finds job - ви забули додати артикль "a". Без нього в даному реченні неможна.


ser-ts

Поясніть будь ласка артикль потрібен тільки з job, а з work - ні? І чи можна використати артикль the?


Nordry

Тому, що "job" - зчислюваний іменник, а "work" - ні. Ці слова не є синонімами, тому "He finds work" означає, скоріше, що він знаходить чим зайнятись, а не роботу, як місце праці.


Volodymyr___

мені вказує ту ж поблему. Не розумію чому.


Volodymyr90727

А чому не можна використовувати артикль the?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.