"Ми знаходимо їжу."

Переклад:We find food.

April 1, 2015

6 коментарів
Це обговорення закрито.


Serhii49699

Чому без артикля? "a food"


Fb8U1

Їжа - незлічуване, тому неозначений артикль не вживається.


MHEMOHuK

чи може бути вживане meal?


deniko
Mod
Plus

meal - це злічувальний іменник, тому потрібен якийсь артикль:

We find a meal

We find the meal

Такі переклади тут теж приймаються


B4hi2

Чому без are ?


deniko
Mod
Plus

We are finding food - такий переклад теж приймається, якщо ви про це.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.