1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She is a sweet girl."

"She is a sweet girl."

Çeviri:O tatlı bir kızdır.

April 2, 2015

7 Yorum


selma324626

"o şeker bir kızdır" kabul edilmedi


mervanyalcindag

"o şirin bir kızdır" kabul edilmeli.


LadyNurington

"Şirin" in çevirisi "cute" olur.


mervanyalcindag

ama türkçede bir insanın tatlılığından bahsederken şirin sözcüğünü kullanırız. söylediğiniz doğru ama türkçeye çeviriken ikisi de aynı anlama geliyor. Ayrıca sözlüklerde sweet'in şirin anlamı da var.

Attractive bölümüne bakın lütfen. http://dictionary.cambridge.org/dictionary/turkish/sweet_1

http://www.tdk.gov.tr/index.php?option=com_gts&arama=gts&guid=TDK.GTS.551d266d1e2038.40242702


LadyNurington

Anlıyorum, ama burada çeviri yapılıyor ve şirinin direkt çevirideki karşılığı cute. Eşanlamlılar daha sonra gelir. İsterseniz rapor edin, moderatörler uygun görürlerse eklesinler. :)


adem467122

Hızlı seslendirmede "She has a sweet girl" diyor bence.


deyr0der

O bir tatli kızdir bunu niye kabul etmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.