"She is a sweet girl."

Çeviri:O tatlı bir kızdır.

3 yıl önce

6 Yorum


selma324626

"o şeker bir kızdır" kabul edilmedi

1 yıl önce

mervanyalcindag

"o şirin bir kızdır" kabul edilmeli.

3 yıl önce

LadyNurington

"Şirin" in çevirisi "cute" olur.

3 yıl önce

mervanyalcindag

ama türkçede bir insanın tatlılığından bahsederken şirin sözcüğünü kullanırız. söylediğiniz doğru ama türkçeye çeviriken ikisi de aynı anlama geliyor. Ayrıca sözlüklerde sweet'in şirin anlamı da var.

Attractive bölümüne bakın lütfen. http://dictionary.cambridge.org/dictionary/turkish/sweet_1

http://www.tdk.gov.tr/index.php?option=com_gts&arama=gts&guid=TDK.GTS.551d266d1e2038.40242702

3 yıl önce

LadyNurington

Anlıyorum, ama burada çeviri yapılıyor ve şirinin direkt çevirideki karşılığı cute. Eşanlamlılar daha sonra gelir. İsterseniz rapor edin, moderatörler uygun görürlerse eklesinler. :)

3 yıl önce

adem467122

Hızlı seslendirmede "She has a sweet girl" diyor bence.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.