"Αυτός θα έχει αποφασίσει να κολυμπήσει."

Μετάφραση:He will have decided to swim.

πριν από 3 χρόνια

4 σχόλια


Boa14

Στο he,she,it δεν θα επρεπε να ειναι ''will has''?

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

όχι επειδή έχει το "will", και μετά το will ακολουθεί η καθαρή μορφή του ρήματος, το απαρέμφατο.
Π.χ. He goes, πηγαίνει, και He will go, θα πάει.

πριν από 3 χρόνια

TheoharisA

Εγραψα chosen αντι για decided . το ιδιο ειναι

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Chose σημαίνει διαλέγω/επιλέγω όχι αποφασίζω.

πριν από 2 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.