1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The woman swims among the tu…

"The woman swims among the turtles."

Překlad:Ta žena plave mezi těmi želvami.

April 2, 2015

29 komentářů


DarkJosh

Podle vyslovnosti nepoznam jestli woman nebo women


jgstcd

Mne to zni normalne. Dulezita poznamka: mluvene podoby "woman" a "women" se lisi v obou samohlaskach, i kdyz pri psani se meni jenom posledni. "Women" se cte jako kdyby bylo psano "wimin".


Michaela339395

ahoj! Libilo se mi, jak tady vysvetlujes tu vyslovnost, ale jen do chcile, nez jsem se s touto vetou setkala znova. Ona tam vyslovuje zretelne ,,WIMIN" a to si totalne odporuje s tvym vysvetlenim. Takze jak to vlastne je? Diky za odpoved


LucyAbs

Osobně "wimin" neslyším, každopádně se slovesem ve tvaru swims se množné číslo nepojí, takže když si poslechnu celou větu, nemůžu napsat women.


Parno.R

Proč zde není použito "between" ???


kacenka9

Protoze between je mezi dvema. Kdyby bylo between, tak by mela jednu zelvu vlevo a druhou vpravo. Nebo vpredu, vzadu, to je fuk, ale byly by tam ty zelvy dve. Among je mezi vice.

He is between women vs. He is among women. V prvnim pripade je mezi dvema zenami, v druhem nejmene mezi 3. Cestina je v tomto velmi lezerni. Hodne ostatnich jazyku tuto nuanci rozpoznava.


Parno.R

Děkuji za vysvětlení, už to chápu.


Daniel192005

ahaaa no proc to reknete hneeeed


TaNlGA

Dēkuji Kačenko9 za vysvětlení!


TomasFisar

Proc tam musi byt to Těmi?


Nemesis_NaR

No... Nemusí. Tady by určitě měla být uznána i verze bez toho ukazovacího zájmena.

Toto je taky příklad toho, že používání členů je bohužel něco, co DuoLingo moc neumí naučit - protože tam je to hodně o kontextu. "Among the turtles" prostě říká, že plave mezi želvama a předpokládá se tím, že druhá strana ví, které želvy mám konkrétně na mysli. Proto je v hlavním překladu jako berlička dané to české "těmi želvami," přestože to není stoprocentně to, co ten anglický člen znamená.


Ivanat36

proč není uznána varianta Žena plave mezi želvami?


MarekMojzis

a proc ne ,, zena plave mezi zelvy ''


jgstcd

Protoze 7. pad mnozneho cisla je "želvami".


Honza45

A jak by se přeložilo: Žena plave mezi želvy? (plave do místa, kde už želvy jsou)


jgstcd

Neco na zpusobu toho vaseho vysvetleni: "she swims to the place where the turtles are". Na interpunkci v kurzu dlabeme, ale upozornuji na to, ze carka, v te ceske vete povinna, je v te anglicke zcela nemozna.


Honza45

Mě zajímal hlavně překlad té věty před závorkou, ale děkuji.


jgstcd

Preklad te vety pred zavorkou je "she swims to the place where the turtles are". Anglictina nema pady. Pokud hledate zpusob tam dat "among" tak aby to nekdo pochopil jako "mezi" + 4. pad, hledate marne.


KristynaPrch

Proc nemuze byt na misto mezi OBKLOPENA? Dekuji K.


KlryKeilyM

Kdy použiji between a kdy among? Je v tom nějaký rozdíl mezi britskou a anglickou angličtinou?


Honza45

Přečtěte si prosím celou diskuzi, než se zeptáte! Viz výše:

kacenka9MOD 1210868 Protoze between je mezi dvema. Kdyby bylo between, tak by mela jednu zelvu vlevo a druhou vpravo. Nebo vpredu, vzadu, to je fuk, ale byly by tam ty zelvy dve. Among je mezi vice.


lubosdca

Why not the word "between" against "among"?


Honza45

Přečtěte si celou diskuzi, speciálně příspěvky od kacenka9!!!


Ivo150846

Take slyšíte...slims...misto...swims?


Martin920437

Preco tam nemoze byt between

Související diskuze

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.