"Thewomanswimsamongtheturtles."

Překlad:Ta žena plave mezi těmi želvami.

před 3 roky

31 komentářů


DarkJosh

Podle vyslovnosti nepoznam jestli woman nebo women

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Mne to zni normalne. Dulezita poznamka: mluvene podoby "woman" a "women" se lisi v obou samohlaskach, i kdyz pri psani se meni jenom posledni. "Women" se cte jako kdyby bylo psano "wimin".

před 3 roky

Michaela339395

ahoj! Libilo se mi, jak tady vysvetlujes tu vyslovnost, ale jen do chcile, nez jsem se s touto vetou setkala znova. Ona tam vyslovuje zretelne ,,WIMIN" a to si totalne odporuje s tvym vysvetlenim. Takze jak to vlastne je? Diky za odpoved

před 9 měsíci

LucyAbs

Osobně "wimin" neslyším, každopádně se slovesem ve tvaru swims se množné číslo nepojí, takže když si poslechnu celou větu, nemůžu napsat women.

před 6 měsíci

Jakub968861

Ahoj prosím rozdíl mezi : among a between . Dekuji

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

Již v této diskusi zodpovězeno.

před 2 roky

Kallimerro

Je nejaké pravidlo, kdy použít among a kdy between?

před 2 roky

Honza45
Honza45

Odpověděla výše kacenka9.

před 2 roky

Hanka24417

Da se pouzit between?

před 2 roky

Dakraa

Odpověděla výše kacenka9.

před 2 roky

Daniel192005

da se pouzit between ucili sme se prece ze to znamena mezi ne?

před 1 rokem

Honza45
Honza45

Přečtěte si laskavě první a druhý příspěvek v této diskuzi!!!

před 1 rokem

Daniel192005

odpovíte mi prosim?

před 1 rokem

Honza45
Honza45

kacenka9 23 10 58 Protoze between je mezi dvema. Kdyby bylo between, tak by mela jednu zelvu vlevo a druhou vpravo. Nebo vpredu, vzadu, to je fuk, ale byly by tam ty zelvy dve. Among je mezi vice.

He is between women vs. He is among women. V prvnim pripade je mezi dvema zenami, v druhem nejmene mezi 3. Cestina je v tomto velmi lezerni. Hodne ostatnich jazyku tuto nuanci rozpoznava.

0OdpovědětDát lingot•před 1 lety

před 1 rokem

TomasFisar

Proc tam musi byt to Těmi?

před 3 roky

Nemesis_NaR

No... Nemusí. Tady by určitě měla být uznána i verze bez toho ukazovacího zájmena.

Toto je taky příklad toho, že používání členů je bohužel něco, co DuoLingo moc neumí naučit - protože tam je to hodně o kontextu. "Among the turtles" prostě říká, že plave mezi želvama a předpokládá se tím, že druhá strana ví, které želvy mám konkrétně na mysli. Proto je v hlavním překladu jako berlička dané to české "těmi želvami," přestože to není stoprocentně to, co ten anglický člen znamená.

před 3 roky

Ivanat36

proč není uznána varianta Žena plave mezi želvami?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

uz je

před 3 roky

MarekMojzis

a proc ne ,, zena plave mezi zelvy ''

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Protoze 7. pad mnozneho cisla je "želvami".

před 3 roky

Honza45
Honza45

A jak by se přeložilo: Žena plave mezi želvy? (plave do místa, kde už želvy jsou)

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Neco na zpusobu toho vaseho vysvetleni: "she swims to the place where the turtles are". Na interpunkci v kurzu dlabeme, ale upozornuji na to, ze carka, v te ceske vete povinna, je v te anglicke zcela nemozna.

před 2 roky

Honza45
Honza45

Mě zajímal hlavně překlad té věty před závorkou, ale děkuji.

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Preklad te vety pred zavorkou je "she swims to the place where the turtles are". Anglictina nema pady. Pokud hledate zpusob tam dat "among" tak aby to nekdo pochopil jako "mezi" + 4. pad, hledate marne.

před 2 roky

KristynaPrch

Proc nemuze byt na misto mezi OBKLOPENA? Dekuji K.

před 11 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Protože je to úplně jiné slovo.

před 5 měsíci

Jana744605

Překládám tuto větu správně, ale píše mi, že je nesprávně.

před 5 měsíci

Parno.R

Proč zde není použito "between" ???

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze between je mezi dvema. Kdyby bylo between, tak by mela jednu zelvu vlevo a druhou vpravo. Nebo vpredu, vzadu, to je fuk, ale byly by tam ty zelvy dve. Among je mezi vice.

He is between women vs. He is among women. V prvnim pripade je mezi dvema zenami, v druhem nejmene mezi 3. Cestina je v tomto velmi lezerni. Hodne ostatnich jazyku tuto nuanci rozpoznava.

před 3 roky

Parno.R

Děkuji za vysvětlení, už to chápu.

před 3 roky

Daniel192005

ahaaa no proc to reknete hneeeed

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.