1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Чому вам треба дозвіл?"

"Чому вам треба дозвіл?"

Переклад:Why do you need permission?

April 2, 2015

12 коментарів


mizail

Не можу зрозуміти чому перед permission немає артикля?


SergioRuido

Тут дозвіл - як абстрактне поняття. Якби мався на увазі конкретно папірець з печаткою і підписом - потрібен би був і артикль і слово інше, permit (You need a special permit if you want to visit this office)


fish-key

Тоді треба зарахувати як правильний варіант відповіді "Why do you need a permit", тому що з контексту не ясно: це абстрактне чи зліченне поняття


Yablunka

Цей варіант зараховується.


mizail

Дякую. Зрозумів.


JimmyCarrotSP

А як зрозуміти про який саме дозвіл тут йдеться? Є контекст?


SergioRuido

Немає контексту. Всі речення на Дуолінго поза контекстом.


JimmyCarrotSP

Саме тому було б логічним вважати правильними обидві відповіді.


JimmyCarrotSP

Два варіанти відповіді - з артиклем, та без нього мають вважатися правильними за відсутності контексту.


SergioRuido

Які дві відповіді? Введені всі можливі варіанти. Позначити правильними всі неможливо - деякі йдуть як альтернативні і приймються програмою. Основною вважається найближчий відповідник до вихідного англійського речення.


Aleksej417025

Перерив десяток сайтів про використання артиклів. Не розумію до чого абстрактне поняття? Є іменник "дозвіл". Вкажіть конкретне правило, відповідно якого немає артикля.


Me_Dik

Якщо тут без контексту, то варіант why do you need permit теж би мав вважатись правильним

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати