"Thepoliceareafterus."

Traducere:Poliția este după noi.

acum 3 ani

6 comentarii


brenda262110

De ce "are" daca e vorba de o politie?

acum 1 an

AnaPoenaru1

De cand "us" înseamnă noi?

acum 1 an

ana854416

The police are... ......

Polițiștii sunt ...... De ce aici " are" se traduce " este"? The police= poliția care este un substantiv,,, traducerea corecta ,,,,, The police is,,, poliția ( ea ) este după noi ... poate cineva sa ma lămurească?

cu 7 luni în urmă

ana854416

Daca ,,,este o gresala in textul exercițiului ,,,,, sa știm si noi !

cu 7 luni în urmă

marcelushC1

Is no are..!?!

cu 4 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.