"She eats an apple."

Traducere:Ea mănâncă un măr.

April 3, 2015

21 de comentarii


tikimzq

De ce esti luat in considerare doar daca scrii cu diacritice?

April 3, 2015

Dimi211

Pentru a fi siguri ca stim cum se scrie corect

December 26, 2015

GabrielDunga02

acum nu mai trebuie :)

July 28, 2015

evcenco

Acum mai trebuie

April 17, 2016

lili64825

Nu stiu

July 16, 2015

seby803453

Esti amuzant

February 9, 2016

AndreeaCre337178

Pentru că în limba română trebuie să scrii cu diacritice, cea cu diacritice este de fapt corectă

March 28, 2018

Arina500707

Tu sa ti inchizi gura

July 7, 2018

zarahas

Ea mănâncă un mar

December 22, 2015

GirlinRed2

Este usor

August 6, 2016

Bibibianca6

Nu inteleg de ce cand nu scriu o litera din greseala nu este buna propozitia

January 21, 2016

seby803453

Nici eu

February 9, 2016

AndreeaCre337178

Pentru că o literă schimbă sensul cuvântului, ceea ce înseamnă că traducerea nu mai este corectă

March 28, 2018

ioana83887

E super

September 29, 2016

ioana765823

Foarte tare

November 5, 2016

diana739901

E ceva greșit în propoziție sa-u mi se pare mie!?

April 19, 2017

OlariuCera

E foarte tare

May 8, 2017

CarlaNisco

B gbhbvbvhbb

November 5, 2017

DumaAndrei159

buna eu sunt Andrei .Vreti samacunoasteti?daca da hai sa vb., acun sunt fericit :)

November 9, 2017

George456457

Q

January 19, 2018

aSmYi

Nu se aude

February 26, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.