1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "She eats an apple."

"She eats an apple."

Traducere:Ea mănâncă un măr.

April 3, 2015

23 de comentarii


tikimzq

De ce esti luat in considerare doar daca scrii cu diacritice?


Dimi211

Pentru a fi siguri ca stim cum se scrie corect


GabrielDunga02

acum nu mai trebuie :)


evcenco

Acum mai trebuie


AndreeaCre337178

Pentru că în limba română trebuie să scrii cu diacritice, cea cu diacritice este de fapt corectă


Arina500707

Tu sa ti inchizi gura


zarahas

Ea mănâncă un mar


Bibibianca6

Nu inteleg de ce cand nu scriu o litera din greseala nu este buna propozitia


AndreeaCre337178

Pentru că o literă schimbă sensul cuvântului, ceea ce înseamnă că traducerea nu mai este corectă


diana739901

E ceva greșit în propoziție sa-u mi se pare mie!?


DumaAndrei159

buna eu sunt Andrei .Vreti samacunoasteti?daca da hai sa vb., acun sunt fericit :)


Mihail707483

Care este difența dintre mînîncã/mînâncã (î/â).

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.