Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"She eats an apple."

Traducere:Ea mănâncă un măr.

acum 3 ani

21 de comentarii


tikimzq

De ce esti luat in considerare doar daca scrii cu diacritice?

acum 3 ani

Dimi211

Pentru a fi siguri ca stim cum se scrie corect

acum 2 ani

GabrielDunga02

acum nu mai trebuie :)

acum 3 ani

evcenco

Acum mai trebuie

acum 2 ani

lili64825

Nu stiu

acum 3 ani

seby803453

Esti amuzant

acum 2 ani

AndreeaCre337178

Pentru că în limba română trebuie să scrii cu diacritice, cea cu diacritice este de fapt corectă

cu 5 luni în urmă

Arina500707

Tu sa ti inchizi gura

cu 2 luni în urmă

zarahas

Ea mănâncă un mar

acum 2 ani

GirlinRed2

Este usor

acum 2 ani

Bibibianca6

Nu inteleg de ce cand nu scriu o litera din greseala nu este buna propozitia

acum 2 ani

seby803453

Nici eu

acum 2 ani

AndreeaCre337178

Pentru că o literă schimbă sensul cuvântului, ceea ce înseamnă că traducerea nu mai este corectă

cu 5 luni în urmă

ioana83887

E super

acum 1 an

ioana765823

Foarte tare

acum 1 an

diana739901

E ceva greșit în propoziție sa-u mi se pare mie!?

acum 1 an

OlariuCera

E foarte tare

acum 1 an

CarlaNisco

B gbhbvbvhbb

cu 10 luni în urmă

DumaAndrei159

buna eu sunt Andrei .Vreti samacunoasteti?daca da hai sa vb., acun sunt fericit :)

cu 10 luni în urmă

George456457

Q

cu 8 luni în urmă

aSmYi

Nu se aude

cu 6 luni în urmă