Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"She eats an apple."

Traducere:Ea mănâncă un măr.

0
acum 3 ani

21 de comentarii


tikimzq

De ce esti luat in considerare doar daca scrii cu diacritice?

6
Răspundeacum 3 ani

Dimi211

Pentru a fi siguri ca stim cum se scrie corect

6
Răspundeacum 2 ani

GabrielDunga02

acum nu mai trebuie :)

5
Răspundeacum 3 ani

evcenco

Acum mai trebuie

0
Răspundeacum 2 ani

lili64825

Nu stiu

1
Răspundeacum 3 ani

seby803453

Esti amuzant

4
Răspundeacum 2 ani

AndreeaCre337178

Pentru că în limba română trebuie să scrii cu diacritice, cea cu diacritice este de fapt corectă

0
Răspundecu 4 luni în urmă

Arina500707

Tu sa ti inchizi gura

1
Răspundecu 1 lună în urmă

zarahas

Ea mănâncă un mar

3
Răspundeacum 2 ani

GirlinRed2

Este usor

2
Răspundeacum 2 ani

Bibibianca6

Nu inteleg de ce cand nu scriu o litera din greseala nu este buna propozitia

0
Răspundeacum 2 ani

seby803453

Nici eu

0
Răspundeacum 2 ani

AndreeaCre337178

Pentru că o literă schimbă sensul cuvântului, ceea ce înseamnă că traducerea nu mai este corectă

0
Răspundecu 4 luni în urmă

ioana83887

E super

0
Răspundeacum 1 an

ioana765823

Foarte tare

0
Răspundeacum 1 an

diana739901

E ceva greșit în propoziție sa-u mi se pare mie!?

0
Răspundeacum 1 an

OlariuCera

E foarte tare

0
Răspundeacum 1 an

CarlaNisco

B gbhbvbvhbb

0
Răspundecu 9 luni în urmă

DumaAndrei159

buna eu sunt Andrei .Vreti samacunoasteti?daca da hai sa vb., acun sunt fericit :)

0
Răspundecu 9 luni în urmă

George456457

Q

0
Răspundecu 6 luni în urmă

aSmYi

Nu se aude

0
Răspundecu 5 luni în urmă