1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Whose pens are these?"

"Whose pens are these?"

Çeviri:Bu kalemler kimin?

April 3, 2015

14 Yorum


akose58

Bunlar kimin kalemi? Kabul edilmeli


10ur15

Benimkide ayni oldu


ohasegodi

Kimin bu kalemler neden kabul olmuyor peki?


atifsachginly

"bunlar kimin kalemleri" daha doğru değilmidir


Nakzorugzo

Bu kalemler kimindir? Neden olmuyor


KadirKAYAR

Kimin kalemleri bunlar


Erkmen538248

These çoğul olduğu için "Bunlar kimin kalemleri" daha doğru olmaz mı?


Mertcan45539

Türkçeye ceviriyosun sonuçta, Türkcede bir tane çoğul yetiyo bu kalemler demen veya bunlar kalemdir demen vb. gibi


erdem774490

Whose are these pens neden doğru degil?


BogachanUnc

Whose pencils are these?


Alev285288

Pencil kurşun kalem...pen tükennez kalem ama kabul etmlyor


HakanPnar1

Oradaki kalemler kimin?


yunusemre86025

Kimin bu kalemleri niye kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.