1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "He tells her it is impossibl…

"He tells her it is impossible."

Μετάφραση:Αυτός της λέει ότι είναι αδύνατον.

April 3, 2015

5 σχόλια


StathisXII

εδω δε πρεπει να πουμε πιο σωστα he tells her that it is impossible?


ssurprize

Νομίζω σε αυτήν την περίπτωση είναι εξίσου σωστά. Tο that κάνει την πρόταση πιο τυπική, δηλαδή χρησιμοποιείται σε επίσημα γραπτά, κτλ. Αλλά στον απλό λόγο είναι εξίσου σωστά.


manolis49

Η τελευταία λέξη-αδύνατον-της μετάφρασης δεν υπάρχει


manolis49

Η ερμηνεία της τελευταίας λέξης δεν υπάρχει,η λέξη αδύνατον. Ξέρει κάποιος να μου πει γιατί;


manolis49

,αδύνατον . Δεν υπάρχει στη μετάφραση γιατί;

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.