"The secretary is behind the door."

Çeviri:Sekreter kapının arkasındadır.

3 yıl önce

6 Yorum


TaylanAr

"ardındadır" ile "arkasındadır" kelimelerinin aynı anlama geldiğini de mi biz söyleyelim. Düzeltin..

3 yıl önce

Emma-lee93

Sen once bir soz konusu "attitude"unu duzelt, bunu da biz mi soyleyelim? Cik cik cik............

3 yıl önce

husonet

of the door kullanımı daha doğru olmaz mı?

1 yıl önce

Defne999255

Whats wrong with secretary kim ^^

4 ay önce

sorenstein_

patronunun karısından saklanıyor herhalde

4 ay önce

harunmakas26

Neden , Patron mu Gelmiş

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.