Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The secretary is behind the door."

Çeviri:Sekreter kapının arkasındadır.

0
3 yıl önce

6 Yorum


TaylanAr

"ardındadır" ile "arkasındadır" kelimelerinin aynı anlama geldiğini de mi biz söyleyelim. Düzeltin..

1
Cevap ver3 yıl önce

Emma-lee93

Sen once bir soz konusu "attitude"unu duzelt, bunu da biz mi soyleyelim? Cik cik cik............

0
Cevap ver3 yıl önce

Birsepetbulut

Sekreterin kapının arkasında ne işi var. :)

1
Cevap ver2 ay önce

husonet

of the door kullanımı daha doğru olmaz mı?

0
Cevap ver1 yıl önce

Defne999255

Whats wrong with secretary kim ^^

0
Cevap ver2 hafta önce

sorenstein_

patronunun karısından saklanıyor herhalde

0
Cevap ver2 hafta önce