1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "This baby has black hair."

"This baby has black hair."

Çeviri:Bu bebeğin saçı siyah.

April 3, 2015

11 Yorum


duolingo_dostu

Bu bebeğin saçı siyah = This baby's hair is black

Bu bebeğin siyah saçı var = This baby has black hair


AdilHseyin

Tam bilmiyorum ama "this baby has a black hair" yerine "this baby has baby hair" yazınca sanırım "bu beğenin saçı siyah anlamına geliyor. "I have the books" yani "Kitaplar bende" gibi düşün.


Hasmet_Yapar

bilgekaganylmz'a katılıyorum.


Broccoflower

Kara diyorum, kabul etmiyor.


Emma-lee93

Onun icin "dark hair" daha uygun olur sanki? :)


ilknr1

Kara ve siyah eş anlamlı değil mi? Dark hair ile kurunca bu cümleyi saçı koyu daha uygun olmaz mı? Thanks in advance.


mars666

Bu bebegin siyah saçı var


Aulaires

Program oyle bir kafa yaratti ki bu bebek siyah sacli yerine bu bebeğin siyah sacj var aradim ve yokmuş :) gelismesi lazim...


haloogle

Bu bebek siyah saçlıdır neden kabul edilmiyor acaba


Emma-lee93

Rapor etseniz eklenir


OwenWandle06

"This baby has black hair: Bu bebeğin siyah saçı var/Bu bebek siyah saça sahip" anlamlarına geliyor, çünkü "has" sahip olmak demek. "Bu bebeğin saçı siyah" diyebilmemiz için :This baby's hair is black dememiz gerekir, çünkü -'s , "-nin" / "-nın" anlamı veriyor. Bu yüzden "doğru cevabın" yanlış olduğunu düşünüyorum.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.