1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Jij hebt mijn blauwe brieven…

"Jij hebt mijn blauwe brieven."

Vertaling:You have my blue letters.

April 4, 2015

3 opmerkingen


wledder

wanneer is het have en wanneer is het have got


BigGuy4UUUU

"You have my blue letters" betekent je hebt mijn blauwe brieven. "you have got my blue letters" betekent, tenminste voor een Engelse spreker zoals ik, je hebt mijn blauwe brieven ontvangen. Excuseer mijn slechte nederlands


JootjeH

Dat maakt niet uit. Het betekent hetzelfde. Alleen als je HAVE GOT gebruikt, heb je andere regels voor vraagzinnen en ontkenningen. Dan moet je zeggen: "Have I got an umbrella?" En anders is het: "Do I have an umbrella?"

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.