1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I hope she likes it."

"I hope she likes it."

Překlad:Doufám, že se jí to líbí.

April 4, 2015

12 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

codeasi

Myslím, že by šlo i "Věřím, že se jí to líbí"

April 4, 2015

ValaCZE

Nešlo. Sloveso hope znamená pouze doufat. Podstatné jméno hope má pak význam naděje, případně přání.

April 4, 2015

mkmk84

V angličtině se běžně vynechávají spojky? Tedy: "I hope she likes it", když by asi přesněji mělo být "I hope that she likes it"?

October 11, 2015

Nemesis_NaR

Ano, přesně takhle to v aj funguje, zrovna vynechání "that" je hodně známe. Často taky spojují věty pomocí infinitivu, tak jak to v češtině dřív dělávaly přechodníky...

October 12, 2015

NikolkaNo

Napsala jsem "Doufám, že to má ona ráda". Řekla bych, že je i tato varianta, ale systém mi to neuznal...

October 23, 2015

OH1182004

proč není v anglické větě že?

April 5, 2016

Nemesis_NaR

Je to tak, v angličtině je "that = že" opravdu možné vynechat. Důvod to moc nemá, prostě je to tak, obě verze jsou správně.

April 6, 2016

jgstcd

Protoze to nepotrebujeme.

April 5, 2016

upolin

Doufám, že to má ráda

April 21, 2017

nueby

Už nejmíň od ledna 2015 ano.

April 21, 2017

alka12423

Manzelovi se po pulrocnim uceni duolingo seklo a hodilo ho to na začátek,mate s tim někdo zkusenosti?to je k zlosti,uz se ucit nebude!

February 3, 2019

NYOJngsJ

Ano mne take asi pred 6 mesici. Ale pokud se chci ucit tak si udelam novy vstupni test a ......

March 31, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.