Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Czy nic mu nie powiedziałeś?"

Tłumaczenie:Have you not told him anything?

3 lata temu

10 komentarzy


Sekund5
Sekund5

Można to jakoś inaczej napisać?

3 lata temu

ketoacidosis
ketoacidosis

Po polsku albo po angielsku?

"Have you told" nazywa się "present perfect tense," ale też można używać "simple past tense." Ja bym chyba powiedziałem "Did you not tell him anything?" albo może "Did you tell him nothing?"

3 lata temu

Karolina952704

dlaczego nie może być ? " have you said him anything?"

1 rok temu

O7qf2

Dokładnie tak przetłumaczyłam to zdanie ! Zgodnie z oceną z poprzedniego tłumaczenia !!! Niestety tym razem podczas sprawdzenia okazało się, że powinnam użyć słowa "nothing" - bawimy się w ciuciubabkę ?!

7 miesięcy temu

O7qf2

Przepraszam - nie użyłam słowa "not", ale not i anything, to chyba podwójne zaprzeczenie, czyż nie ?

7 miesięcy temu

grzewil
grzewil

Użycie "not" i "nothing" jest podwójnym zaprzeczeniem, którego w języku angielskim się nie używa. Natomiast użycie "not" i "anything" jest poprawne.

5 miesięcy temu

Gosia795776

Zrobilam dokladnie to samo, nie użyłam podwojnego zaprzeczenia, a okazalo się ze powinno być chyba wbrew zasadom

7 miesięcy temu

Ttwe2

"Have you told him nothing?" Zostało oznaczone jako błędne.

7 miesięcy temu

angielski623572

A mi zaakceptowalo - Didn't you tell him anything?

6 miesięcy temu

Dyrszlak

Męczy mnie, że raz czas PP a raz SP bez wyraźnego umiejscowienia zdania w sytuacji. To właśnie zabawa w ciuciubabkę.

2 tygodnie temu