1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Жінки п'ють чай."

"Жінки п'ють чай."

Переклад:Women drink tea.

April 5, 2015

9 коментарів


LevMilan2

я написав Womens drinks tea і це неправильно. Чому це ж множина?


koliarom

жінка в множині пишеться - women, це слово виключення. А закінчення "s" додається лиш до дієслова третьої особи однини


Travion2k

Чому не "drinks"?


g4Mx3

Зверніть увагу на переклад. woman drinks - жінка п'є (однина). Women drink - жінки п'ють (множина). [S] вживається лише у дієсловах 3 особи однини: he, she. it drinks - він, вона, воно п'є.


VladL6

Це правило як з have i has


LevMilan2

я написав Womens drinks tea і це неправильно. Чому це ж множина?


hodorchukAndrey

[S] вживається лише у дієсловах 3 особи однини


Oksana116466

Ствердження "жінки п'ють чай" спірне. Про якихось конкретних жінок це можна сказати, а про усіх в цілому -ні. Тому, чого не приймає "the women"???


hLTu5

Не логічний переклад

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.